Jakie błędy w reklamie mieszkań popełniają deweloperzy?

Dla deweloperów nastał trudny czas. Potencjalni nabywcy nie rzucają się już na każdą dziurę w ziemi skuszeni wizją tego, że za kilkanaście miesięcy zobaczą budynek w stanie surowym. Teraz nabywcy spokojnie wybierają, przebierają i czekają na obniżki cen. Powodem tego jest oczywiście kryzys i problemy z kredytami, dla deweloperów jednak nie powody stagnacji są ważne, ale działania jakie mogą pomóc im w sprzedaży nieruchomości. Gros z tych działań, to odpowiednia reklama. Niestety, spora ilość deweloperów nie jest w stanie zadbać o właściwą reklamę. Oto kilka najczęściej popełnianych przez deweloperów błędów:

Jednym z najczęściej popełnianych błędów jest źle skonstruowana strona internetowa – najczęściej oparta o technologię flash. Niezależnie od tego, czy strona przedstawia samego dewelopera, czy domy pod Warszawą, które deweloper ów proponuje – nigdy nie powinna ona być wykonywana w samym flashu. Dlaczego? Dlatego że jest zbyt ciężka, trudna do pozycjonowania, a ponadto nie pozwala klientowi na powrót do poprzedniej wizualizacji – co jest szczególnie uciążliwe w przypadku kiedy klient przegląda poszczególne rzuty kilkunastu mieszkań wykonane właśnie jako flashowa wizualizacja. Kolejnym częstym błędem jest też przesadzenie w kwestii wizualizacji graficznej gotowego budynku. Deweloperzy często, chcąc zachęcić klientów, nie umieszczają na wizualizacjach sąsiednich budynków, ulic, dodają drzewa i elementy nieistniejące w rzeczywistej architekturze krajobrazu. Klient zaś nie jest pozbawiony mózgu. Jeśli nawet deweloper przedstawia mu swoje modne mieszkania jako najbardziej wygodną inwestycję, to klient i tak zna położenie bloku i widzi możliwości aranżacyjne. Jeśli deweloper przesadzi, klient traci do niego zaufanie.