Linki sponsorowane – cz. 1

Stworzyłeś swoją własną stronę internetową i zastanawiasz się dlaczego coś jest nie tak jak planowałeś? Dlaczego Twoja strona nie ma tak dużej oglądalności? Czy zmarnowałeś czas i pieniądze? Dlaczego, mimo dużego zainteresowania na twój „produkt” nie dostajesz żadnych zleceń, zamówień na dany produkt? CO JEST NIE TAK???

Na szczęście z pomocą przychodzą kampanie reklamowe za pomocą LINKÓW SPONSOROWANYCH w Google. Dzięki nim w ciągu paru dni od stworzenia strony www możemy znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google na interesującą nas frazę! I co jeszcze warto zaznaczyć kampania taka będzie kosztować nas dokładnie tyle ile sami określimy i ile będziemy w stanie zapłacić. Czyż to nie jest super sprawa???

Linki sponsorowane (boksy reklamowe) to specjalne linki, które pojawiają się ponad wynikami wyszukiwań oraz w kolumnie po prawej stronie od wyników wyszukiwań. Kampanie reklamowe za pomocą wspomnianych boksów reklamowych umożliwiają wyświetlanie reklam jedynie osobom, które szukają w Internecie informacji, które to wiążą się z działalnością Państwa firmy. Link sponsorowany wyświetla się tylko i wyłącznie się pod ściśle określonymi hasłami, dzięki temu jesteśmy w 100% pewni, ze nasza reklama trafi w odpowiednie grono użytkowników – naszych przyszłych klientów.

Ocena wpisu:
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Dodaj komentarz