Nawiązując do pierwszej części artykułu o Linkach sponsorowanych poniżej przedstawiam korzyści płynące z inwestowania w kampanie reklamowe za pomocą linków sponsorowanych:
- reklamujemy się w Internecie, który jest największym źródłem naszych potencjalnych klientów!,
- nasza reklama trafia jedynie do osób zainteresowanych naszym produktem bądź usługami,
- płacimy jedynie za kliknięcia, czyli rzeczywiste odwiedziny naszej strony,
- kampanie linków sponsorowanych możemy wstrzymać o dowolnej porze dnia i nocy,
- mamy pełen nadzór nad tym co się wyświetla za pomocą panelu dla klienta,
- możemy zmienić treść reklamy oraz słowa kluczowe oraz zadecydować o kwocie dziennych wydatków na kampanie,
- bez wychodzenia z domu nasza reklama trafia do ludzi w całej Polsce a nawet, jeżeli tylko zechcemy, istnieje możliwość reklamowania naszych usług na całym świecie!,
- możemy wyświetlać naszą reklamę jedynie w określone dni tygodnia np. wtorki, środy lub nawet w określone pory roku (przykładowo firmie handlującej polarami zależało będzie aby uruchomić kampanie za pomocą linków sponsorowanych jedynie jesienią i zimą),
- na końcu to co chyba najistotniejsze dla Nas – linki sponsorowane pojawiają się w wyszukiwarce zaraz po opłaceniu i odpowiednim skonfigurowaniu reklamy!