Reklama w internecie

Serwis www jest internetową wizytówką firmy dostępną dla użytkowników siedem dni w tygodniu. Powinny znaleźć się na tej wizytówce informacje przedstawiające oferowane produkty i usługi, ale przede wszystkim informacje kontaktowe ułatwiające bezpośredni kontakt potencjalnego klienta z firmą. To jednak zdecydowanie zbyt mało, aby naprawdę zaistnieć w sieci.

Wszelkie działania z marketingiem warto jest kontrolować przy użyciu statystyk – Google udostępnia bezpłatne statystyki Google Analytics. Dzięki temu uzyskujemy informacje o zachowaniu odwiedzających na naszej stronie www – informacje te możemy z pozytywnym skutkiem wykorzystać w optymalizacji naszego serwisu.

Bardzo dobrym sposobem na poprawę odwiedzalności strony jest pozycjonowanie. Pozycjonowanie stron internetowych to usługa polegająca na poprawie pozycji serwisu w Google dla wybranych słów kluczowych. Odpowiednio wypozycjonowana strona może generować ruch większy o kilkaset procent w porównaniu z ruchem, który gromadziłaby będąc na odległych stronach wyników wyszukiwania.

Dobrym sposobem na promowanie firmy w internecie jest marketing wirusowy. Marketing wirusowy powinien być prowadzony przez osoby z dużym doświadczeniem, gdyż wszelkiego rodzaju filmy, gry online czy dyskusje na forach, jeśli ich marketingowy cel wyjdzie na jaw, zostaną szybko usunięte lub, co gorsza, wywołają negatywne odczucia użytkowników.

Ocena wpisu:
[Głosów: 0 Średnia: 0]