Linki sponsorowane – cz. 2

Nawiązując do pierwszej części artykułu o Linkach sponsorowanych poniżej przedstawiam korzyści płynące z inwestowania w kampanie reklamowe za pomocą linków sponsorowanych:

  1. reklamujemy się w Internecie, który jest największym źródłem naszych potencjalnych klientów!,
  2. nasza reklama trafia jedynie do osób zainteresowanych naszym produktem bądź usługami,
  3. płacimy jedynie za kliknięcia, czyli rzeczywiste odwiedziny naszej strony,
  4. kampanie linków sponsorowanych możemy wstrzymać o dowolnej porze dnia i nocy,
  5. mamy pełen nadzór nad tym co się wyświetla za pomocą panelu dla klienta,
  6. możemy zmienić treść reklamy oraz słowa kluczowe oraz zadecydować o kwocie dziennych wydatków na kampanie,
  7. bez wychodzenia z domu nasza reklama trafia do ludzi w całej Polsce a nawet, jeżeli tylko zechcemy, istnieje możliwość reklamowania naszych usług na całym świecie!,
  8. możemy wyświetlać naszą reklamę jedynie w określone dni tygodnia np. wtorki, środy lub nawet w określone pory roku (przykładowo firmie handlującej polarami zależało będzie aby uruchomić kampanie za pomocą linków sponsorowanych jedynie jesienią i zimą),
  9. na końcu to co chyba najistotniejsze dla Nas – linki sponsorowane pojawiają się w wyszukiwarce zaraz po opłaceniu i odpowiednim skonfigurowaniu reklamy!
Ocena wpisu:
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Dodaj komentarz