Reklama w internecie

Serwis www jest internetową wizytówką firmy dostępną dla użytkowników siedem dni w tygodniu. Powinny znaleźć się na tej wizytówce informacje przedstawiające oferowane produkty i usługi, ale przede wszystkim informacje kontaktowe ułatwiające bezpośredni kontakt potencjalnego klienta z firmą. To jednak zdecydowanie zbyt mało, aby naprawdę zaistnieć w sieci.

Wszelkie działania z marketingiem warto jest kontrolować przy użyciu statystyk – Google udostępnia bezpłatne statystyki Google Analytics. Dzięki temu uzyskujemy informacje o zachowaniu odwiedzających na naszej stronie www – informacje te możemy z pozytywnym skutkiem wykorzystać w optymalizacji naszego serwisu.

Bardzo dobrym sposobem na poprawę odwiedzalności strony jest pozycjonowanie. Pozycjonowanie stron internetowych to usługa polegająca na poprawie pozycji serwisu w Google dla wybranych słów kluczowych. Odpowiednio wypozycjonowana strona może generować ruch większy o kilkaset procent w porównaniu z ruchem, który gromadziłaby będąc na odległych stronach wyników wyszukiwania.

Dobrym sposobem na promowanie firmy w internecie jest marketing wirusowy. Marketing wirusowy powinien być prowadzony przez osoby z dużym doświadczeniem, gdyż wszelkiego rodzaju filmy, gry online czy dyskusje na forach, jeśli ich marketingowy cel wyjdzie na jaw, zostaną szybko usunięte lub, co gorsza, wywołają negatywne odczucia użytkowników.